דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טפטים לחדרי ילדים 

מאת    [ 22/07/2012 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 2105 פעמים ]

חדרי ילדים הם המקום הצבעוני ביותר בבית. לילדים יש רשות בלתי פורמלית להשתולל עם צבעים, סגנונות וציורים בחדרם ללא הגבלה, וככל שהדר יהיה יותר ססגוני, כך הוא ייחשב יפה ומושקע יותר. במילים אחרות, הביטוי הנפוץ "כל המוסיף גורע" לא קיים אצל ילדים בכלל ובחדרי ילדים בפרט, וכדי ליצור את חדר החלומות עבור ילדכם, אתם צריכים לעבוד, והרבה!

פיתרון יצירתי, מקורי ופשוט לצורה בה ניתן להפוך חדר ילדים ליפהפה וצבעוני הוא באמצעות הדבקת טפטים על הקיר או על הארונות. זה לא סוד שטפטים לבית חזרו ובגדול, ובשנה האחרונה הביקוש אליהם לא מפסיק לצמוח ולגדול בישראל וברחבי העולם כולו. אנשים רבים כבר הבינו שטפטים מהווים פיתרון מוצלח במיוחד גם לצורך חיפוי סדקים בקירות או כתמים כהים, וגם לצורך קישוט נאה, מקורי שמוסיף המון מבלי לעשות כמעט מאום. חנויות מובילות בתחום הטפטים מציעות כיום שלל לא מבוטל של טפטים לכל אדם ולכל כיס, המותאמים לאופי החדר ולסגנונות עיצוב שונים. שלל כזה מאפשר לכל אחד לבחור את הטפט המועדף עליו ואת זה שישתלב בצורה הנכונה והקוהרנטית ביותר בחלל המדובר.

כשמדברים על טפטים לחדרי ילדים, בדרך כלל מדברים על טפטים גדולים וצבעוניים מאוד, שמעניקים אור ושמחה לחדר ומשדרגים את האווירה הססגונית שצריכה להיות בחדר ילדים בן רגע. גם בתוך הסוג הזה של הטפטים ישנו מגוון עצום בחנויות, וכל ילד יכול לבחור את הטפט עם התמונה המועדפת עליו.

איך מדביקים את הטפטים?

יש המון אפשרויות, וכל אחד מעדיף את הטפט שלו בצורה אחרת. אפשר להדביק טפטים על ארונות או על קירות, תלוי בגודל החלל ובסגנון החדר. בנוסף, אפשר להדביק טפט אחד גדול יחסית על הקיר (בדומה לתמונה), או דווקא לקנות מספר טפטים קטנים בגודלם ולהדביק אותם כסדרה (אחד אחרי השני) לאורך הקיר.

טרנד עכשווי במיוחד בעולם הטפטים ובעיצוב חדרי ילדים בכלל, הוא תמונות של הדמויות האהובות של דיסני ושל סדרות טלוויזיה מובילות ופופולאריות. קישוט החדר באמצעות טפטים בעלי דוגמא של דמות האהובה על הילד במיוחד, מוסיפה צבעוניות ויופי לחדר, ובד בבד גורמת לחדר להיות מותאם לילד ומחזקת את תחושת השייכות שלו לחדר.

מומחים בתחום החינוך והפסיכולוגיה נוטים להאמין כי מתן חדר ספציפי לילד, המותאם לצרכיו והעדפותיו הפרטיות, מסייע לו ברכישת עצמאות וביכולת שלו לפתח אינדיבידואליזם והבנה כי הוא אדם נפרד, בעל צרכים, שאיפות והעדפות אישיות, ללא תלות בסביבה. אם נעצב לו את החדר באופן שישתלב עם מה שהוא אוהב ומעריך, נאפשר לו להיות בסביבה המתאימה והנוחה עבורו.

ניתן אפילו לשאול את הילד אילו טפטים הוא מעדיף בחדר שלו- טפט ועליו ציור של רובוט, טפט עם טויטי, מיקי מאוס, טפט עם ציור של בעלי חיים. כל ילד מתחבר לדמויות אחרות, ודמויות אילו עוזרות לו לצמוח ולהתפתח, ואם נשכיל לעצב את החדר שלו בהתאם למה שהוא מעוניין, נוכל לעצב את החדר המושלם בעבורו, שיבטא על הצד הטוב ביותר את האני הפרטי שלו ואת הייחודי לו.

עכשיו רק נותר לכם לגשת לאחת החנויות המובילות בתחום הטפטים עם הילד, ולבחור ביחד את הטפט המועדף עליו שישדרג לו את הקיר ואת החדר כולו מרגע ההדבקה. אחר כך, לא אתם ולא הוא תרצו לצאת מחדר הילדים כל כך מהר...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב